نسخه آزمایشی
۵۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان، مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد. در این مراسم که شب گذشته ، ۳ دی ماه به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و بسیج دانشجویی این مرکز برگزار شد، دانشجویان جهاددانشگاهی سمنان ضمن استقبال از شهید گمنام، با پیکر این شهید والامقام وداع کردند.
در این مراسم معنوی رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان، معاون دادگستری استان سمنان، رابط نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و جمعی از خانواده شهدا و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان حضور داشتند.
در این مراسم یکی از اساتید دانشگاه، کنشگر و محقق حوزه سیاسی و رسانه ای، پیرامون مباحث سیاسی مسائل روز کشور و جهان در جمع دانشجویان به سخنرانی پرداخت، روایتگری، مداحی و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سایر برنامه های اجرا شده بود.
در پایان این مراسم دانشجویان، اساتید و کارکنان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان با چشمانی اشک آلود با پیکر این شهید خوشنام و گمنام وداع کردند.
گفتنی است از هفته گذشته استان سمنان میزبان ۶ شهید گمنام بوده است که همزمان با سراسر کشور، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار تشییع و تدفین خواهند شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا