نسخه آزمایشی
۱۵۰ بازدید

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان، ۱۶ شهریورماه در دیدار با رئیس، معاونین و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه سر آغاز بسیاری از کارهای پژوهشی و علمی کشور توسط جهاددانشگاهی بوده اظهار کرد: جهاددانشگاهی برای قطع وابستگی به خارج از کشور تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی با تلاش‌هایی که در طول ۴۱ سال گذشته انجام داد، ثابت کرد ما می‌توانیم کارهای بزرگ و سنگین انجام دهیم افزود: با بهره‌گیری از توان داخلی لذت و عزت برای کشور به همراه داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان چابک بودن را از نقاط مثبت مجموعه جهاددانشگاهی استان برشمرد و گفت: امروزه بسیاری از دستاوردهای نظام و انقلاب مرهون نهادها و مراکز علمی و انقلابی مانند جهاددانشگاهی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر محور ولایت فقیه است، ضرورت داشت تا یک نهاد وزین و ارزشمند علمی مانند جهاددانشگاهی داشته باشد متذکر شد: در زمان تأسیس جهاددانشگاهی کارهای زیادی روی زمین مانده بود که در این راستا نام جهاددانشگاهی گویای وظیفه مهم و رسالت بزرگ این نهاد علمی است و این نام، گویای کاری است که از این نهاد علمی می‌خواهند و باید انجام دهد.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به سایر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاددانشگاهی استان یادآور شد: لازم است مسئولان ارشد استان ضمن اشرافیت کامل به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان، از این توانمندی‌ها در جهت رشد و توسعه استان بهره گیرند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا