نسخه آزمایشی
۱۸۶ بازدید

علی منصفی‌راد، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان،  ۱۵ شهریورماه در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری جهاددانشگاهی با بیان اینکه راه‌اندازی تفکرات خلاقانه دانشجویان از ضروریات استان است اظهار کرد: این مرکز با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی در ۳ فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: برای هر کردام از این سه فاز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که ۲۲ برنامه ترویجی، ۱۶ برنامه نوآوری و ۱۵ برنامه شتابدهی اجرا شد که در حال حاضر در بخش شتابدهی برنامه‌های ایده‌شو و نیوزوی و دومین رویداد استارت‌آپی از فاز نوآوری در دست اجراست که بر این اساس ایده‌ها و محورها بر اساس نیاز جوانان وارد می‌شوند.

منصفی‌راد با بیان اینکه ۲۵۰۰ نفر از این برنامه‌ها استفاده کردند افزود: از دی ماه۹۹، ۴۵ رویداد و کارگاه برگزار شده که دو رویداد استارت آپی در بهمن ماه و یکی هم امروز برگزار که سه تیم فناور مجوز گرفته و برای رویداد امروز ۷ تیم مستقر شده‌اند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان از برگزاری ۱۰ صندلی تجربه در مرکز منش خبر داد و گفت: این صندلی با بهره‌گیری از افراد صاحب سبک تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا