حوریه عربیان، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان ، امروز ، ۷ دی، از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی، در ۱۳ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: ثبت نام دوره کاردانی از امروز ۷ دیماه در ۶ کد رشته تحصیلی شامل تربیت مربی پیش دبستانی، حسابداری امور مالی، حقوق ثبتی، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری و فناوری اطلاعات انجام می شود و تا ۱۷ دیماه ادامه دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز در ۷ کد رشته شامل مدیریت امور فرهنگی، تربیت مربی پیش دبستانی، حسابداری امور مالی، حقوق ثبت اسناد و املاک، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، پذیرش دانشجو انجام می شود که متقاضیان می توانند تا ۱۴ دیماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عربیان ادامه داد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو  و یا تماس با شماره های  ۳۳۳۳۷۱۴۱ و ۳۳۳۳۷۲۵۴ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تصریح کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و…مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود، همچنین شرایط برگزاری کلاس های آنلاین و غیرحضوری و برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین در این مرکز با توجه به تداوم شرایط کرونایی فراهم است.