نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان > معرفی ۱۰ ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی در سمنان
۱۵۱ بازدید

علی منصفی‌راد، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان، امروز، ۲۷ شهریورماه در مراسم اختتامیه فاز اول استارتاپ در مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی‌ استان گفت: همزمان با این رویداد یک نمایشگاه از ایده‌های برتر نیز از امروز در جهاددانشگاهی سمنان برپا شده است.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان رابط بین سه‌گانه جامعه، صنعت و دانشگاه نام برد و افزود: جهاددانشگاهی به دنبال بارورسازی ایده‌های نو و خلاقانه و کمک به فرآیند تجاری‌سازی این ایده‌ها است.

منصفی‌راد با اشاره به همکاری‌های جهاددانشگاهی، ورزش و جوانان استان و میراث فرهنگی استان در این رویدادها خواستار همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان با اشاره به انتخاب ۱۰ ایده برتر این رویداد فناورانه متذکر شد: جهاددانشگاهی پیگیر تجاری‌سازی این ایده‌ها و جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از این ایده هاست.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های فناور صاحب ایده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای کمک به تجاری‌سازی ایده‌های برتر در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی استان منوط به اسقرار ایده‌پردازان در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آماده حمایت از جوانان خلاق و نوآور استان است.

منصفی‌راد با اذعان به اینکه جهاددانشگاهی به دنبال برپایی رویدادهای نمایشی نیست اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های عریض و طویل به دنبال برپایی استارتاپ‌های نمایشی هستند و کمتر اتفاق جدی در آنها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی سمنان و رویکرد تخصصی این نهاد انقلابی به حوزه فعالیت‌های خلاقانه یادآور شد: جهاددانشگاهی در استان‌های مختلف به صورت کاملاً تخصصی به این حوزه ورود و در حال حاضر در ۱۳ استان کشور مراکزی برای حمایت از افراد خلاق و مبتکر راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این نهال نوپا در کشور و استان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا