نسخه آزمایشی
۱۶۴ بازدید

به مناسبت بزرگداشت مقام معلم دو رویداد کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در سمنان برگزار شد .دو کارگاه آموزشی و یک رویداد آموزشی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در سمنان با حضور بالغ بر ۳۰۰ نفر از جوانان علاقه مند به کارآفرینی در هفته جاری در سمنان برگزار شد.

در این راستا، دو کارگاه آموزشی با عنوان کارگاه آموزشی کسب مهارت های لازم جهت ورود به کار و همچنین کارگاه آموزشی اصول خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به همراه یک رویداد آموزشی با عنوان الفبای کارآفرینی با حضور دو تن از اساتید و مدرسین کارآفرینی و مشاوران بازاریابی تخصصی و جوانان علاقه مند به این حوزه برگزار شد.

مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و… ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

همچنین کارگاه آموزشی فن بیان و مهارت های ارتباطی، رویداد صندلی تجربه با عنوان آشنایی با مشاغل خانگی، کارآفرینی در حوزه بیمه و همچنین رویداد دیدار با عنوان بازدید از شرکت آنتی ویروس شید افزار، کارآفرین موفق در حوزه نرم افزارهای کاربردی مبتنی بر تلفن همراه، رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک و… از جمله برنامه های برگزار شده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان بوده است.

مجموعه رویدادهای کارآفرینی در قالب کارگاه های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین رویدادهای «صندلی تجربه» نیز به صورت مجازی نیز از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا